Отгонсүрэн Я

Байгууллагын харилцааны маркетингийн удирдлага Судалгаа, төлөвлөлт, хэрэгжүүлэлт, хяналт Ред. Д.Дагвадорж - 2 дахь хэвл - УБ МУИС-н хэвлэх 2008 - 245

ЭШФ Т 13469-13473, НХУУТ 41121-41135, БС 6355-6369, 30567-30571, 32471-32475, Цахим 1034

Байгууллагын харилцааны маркетингийн чиглэлээр бичигдсэн энэхүү номыг үзэж судалснаар маркетингийн ерөнхий мэдлэгээ өргөжүүлэхийн зэрэгцээ байгууллагын нэгдмэл харилцааны олон чухал асуудлыг шийдэх гарцыг олно. Уг номд зах зээлийн үндсэн бүрэлдэхүүн болох үйлдвэрлэгч, зуучлагч, засгийн газар ба ашгийн бус газрын маркетингийн онцлог, байгууллага-худалдан авагчийн зан төлөв, худалдан авах шийдвэр гаргах онцлог болон тэдгээрт нөлөөлөх хүчин зүйлийн хамаарал, байгууллагын зах зээлд шинэ бүтээгдэхүүн гаргах зүй тогтол, зах зээлийн хэсэгчлэл хийх, зорилтот хэрэглэгчийг сонгох ба бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг хоногшуулах стратеги, тактикийн асуудлуудыг гүнзгий судлан авч үзсэн ба бизнесийн харилцааны маркетингийн үйл ажиллагааны практик удирдамж, арга зүйн зөвлөмжийг боловсруулсан байна.


Монгол хэл дээр,

99929-76-20-X

эдийн засаг маркетинг стратеги зах зээл