Монголын хивс, хивсэн бүтээгдэхүүний зах зээлийг олон улсын маркетингийн онол арга зүйгээр судлах, хэрэгжүүлэх боломж: Магистрын дипломын ажил

Зохиогч: Даваасүрэн Б.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 1996

Шифр: 65.9(1)421 Д 121.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Монголын хивс, хивсэн бүтээгдэхүүний зах зээлийг олон улсын маркетингийн онол арга зүйгээр судлах, хэрэгжүүлэх боломж
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 3032 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй