Компанийн маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах арга зүйн асуудлууд: Магистрын зэрэг горилох дипломын ажил

Зохиогч: Эрдэнэзаяа Ж.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2002

Шифр: 65.290-2 Э 739.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Компанийн маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах арга зүйн асуудлууд
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 301035 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй