Текст томруулах:    
Брэнд бүтээгдэхүүний реклам сурталчилгааны онцлог, ур чадварын асуудалд: Сэтгүүл зүйн магистрын зэрэг горилсон ажил: Е320100

Зохиогч: Наранчимэг Мөнхөөгийн.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. ШУС. НУС Сэтгүүл зүй, олон нийтийн харилцааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2013

Шифр: 76.006.5 Н 294.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Брэнд бүтээгдэхүүний реклам сурталчилгааны онцлог, ур чадварын асуудалд
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
Олон нийтийн мэдээллийн хэрэгсэл. Ном, хэвлэлийн ажил 304190 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй