Текст томруулах:    
Монголын өнөөгийн нийгэмд реклам, сурталчилгааны үзүүлж буй үр нөлөө: Магистрын ажил

Зохиогч: Хангарьд Д.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. ШУС. НУС Сэтгүүл зүй, олон нийтийн харилцааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2002

Шифр: 76.006.5(1) Х 222.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Монголын өнөөгийн нийгэмд реклам, сурталчилгааны үзүүлж буй үр нөлөө
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
Олон нийтийн мэдээллийн хэрэгсэл. Ном, хэвлэлийн ажил 301190 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй