Орчны судалгаанд тулгуурлан пүүсийн маркетингийн стратегийг тодорхойлох асуудал: Улаанбаатар хивс ХК-ний жишээн дээр: Магистрын ажил

Зохиогч: Мөнхнасан Г.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2001

Шифр: 65.290-2 М 818.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Орчны судалгаанд тулгуурлан пүүсийн маркетингийн стратегийг тодорхойлох асуудал
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 30853 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй