Компаний маркетингийн удирдлагыг боловсронгуй болгох арга зам: Петровис ХХК-ийн жишээн дээр: Магистрын дипломын ажил

Зохиогч: Нарангаравуу Д.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2004

Шифр: 65.290-2 Н 294.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Компаний маркетингийн удирдлагыг боловсронгуй болгох арга зам
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 301622 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй