Маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах арга зүйн зарим асуудал: Хэвлэл мэдээллийн байгууллагын жишээ нь дээр: Бизнесийн удирдлагын магистрын зэрэг горилох дипломын ажил

Зохиогч: Батзориг Б.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2007

Шифр: 65.290-2 Б 335.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах арга зүйн зарим асуудал
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 302554 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй