Орчны судалгаанд тулгуурлан байгууллагын маркетингийн стратегийг тодорхойлох: Бизнесийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон дипломын ажил

Зохиогч: Энхтүмэн Ч.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2008

Шифр: 65.290-2 Э 661.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Орчны судалгаанд тулгуурлан байгууллагын маркетингийн стратегийг тодорхойлох
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
302770 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй