Харилцаа холбооны технологийн өөрчлөлт ба маркетингийн стратегийн шинжлэлийн харилцан уялдаа, хэтийн төлөв: Магистрын дипломын ажил

Зохиогч: Баасанцогт Д.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2009

Шифр: 65.298 Б 109.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Харилцаа холбооны технологийн өөрчлөлт ба маркетингийн стратегийн шинжлэлийн харилцан уялдаа, хэтийн төлөв
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 302976 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй