Шинэ бүтээгдэхүүний маркетингийн удирдлагын зарим асуудлууд /Ноолууран бүтээгдэхүүний жишээн дээр/: Магистрын ажил: Е340500

Зохиогч: Одончимэг Ж.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Худалдаа, маркетингийн тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2010

Шифр: 65.290-2+65.49 О-197.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Шинэ бүтээгдэхүүний маркетингийн удирдлагын зарим асуудлууд /Ноолууран бүтээгдэхүүний жишээн дээр/
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 303313 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй