Реклам хэрэглэгчийн сэтгэл зүйд нөлөөлөх нь: Телевизийн рекламын жишээн дээр: Сэтгэл судлалын магистрын зэрэг горилох дипломын ажил

Зохиогч: Саранчимэг Түвдэн-Очирын.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. ШУС. НУС Боловсрол, сэтгэл судлалын тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2011

Шифр: 88.4+76.032 С 339.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Реклам хэрэглэгчийн сэтгэл зүйд нөлөөлөх нь
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
303571 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй