Текст томруулах:    
Analytical decision making

Зохиогч: Targett, David.


Гаралтын мэдээ: London Pitman publishing 1996

Шифр: 65.050.2 T 21.
Номын сан:
Бизнесийн Сургууль (1).



Бэлэн (1).
Товч агуулга:
This text gives students a thorough understanding of the decision-making process through tackling real business problems. It illustrates how analytical decision making can be applied to a range of different functions, such as marketing, logistics and strategy, and encourages a more systematic and analytical approach to the use of information. The first chapter is problem-oriented and categorizes the decision problems faced by different managers in addition to showing the techniques and options available to them. Thereafter, the remainder of the text deals largely with analytical techniques.

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Analytical decision making
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Бизнесийн Сургууль
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 871528 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй