Текст томруулах:    
Merchandising: Theory, principles, and practice

Зохиогч: Kunz Grace I.


Гаралтын мэдээ: New York Fairchild Books 1998

Шифр: 65.42 K 92.
Номын сан:
Бизнесийн Сургууль (1).



Бэлэн (1).
Товч агуулга:
This book focuses on the process of merchandising and the principles applied to the planning, development and presentation of product lines in both the manufacturing and retailing sectors. It also relates the role of merchandising to other business fundamentals. Vignettes describe alternative merchandising strategies. Applications to other consumer goods are also discussed.

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Merchandising: Theory, principles, and practice
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Бизнесийн Сургууль
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 87139 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй