Текст томруулах:    
Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach

Зохиогч: Boyd, Harper W; Walker, Orville C; Mullins, John W; Larréché, Jean-Claude.

Дахин хэвлэлт: 4th ed
Гаралтын мэдээ: New York McGraw-Hill Book, Irwin 2002

Шифр: 65.290-2 M 31.
Номын сан:
Олон Улсын Харилцаа, Нийтийн удирдлагын Сургууль (1).



Бэлэн (1).
Товч агуулга:
The text is specifically designed for courses in which decision-focused cases are an important element and/or where student projects, such as the development of a marketing plan, are assigned.

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Marketing Management
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Олон Улсын Харилцаа, Нийтийн удирдлагын Сургууль
8515 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй