Текст томруулах:    
Marketing: Creating value for customers

Зохиогч: Churchill, Gilbert A; Peter, J. Paul.


Гаралтын мэдээ: Burr Ridge, Ill. Irwin 1995

Шифр: 65.290-2 C 57.
Номын сан:
Бизнесийн Сургууль (1),
Гадаад фонд (1).



Бэлэн (2).
Товч агуулга:
Churchill and Peter are two of the most respected educators and researchers in the marketing discipline. Their text has a strong theme of customer value, and offers coverage of the most current topics: relationship marketing, technology, IMC, global marketing, services, and small businesses (through extensive examples). This concise text is less than 600 pages and is completely updated with all references from 1996 or later. The extensive supplements package was thoroughly revised, updated, and reviewed by at least 3 marketing instructors to ensure quality.

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Marketing: Creating value for customers
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Бизнесийн Сургууль
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 77847 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй
Гадаад фонд
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 603837 Бэлэн