Текст томруулах:    
Маркетингийн идэвхжүүлэлтэд мэдлэгийн граф ашиглах нь: Борлуулалтын компанийн өгөгдөл: Магистрын судалгааны бүтээл: E6130102

Зохиогч: Нандин-Эрдэнэ Энхмягмарын.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. МТЭС Мэдээлэл, компьютерийн ухааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2025
Бусад гарчиг: Using knowledge graph in marketing activation: (A case study of distributor company data).
Шифр: 32.973-018.2 Н 280.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Маркетингийн идэвхжүүлэлтэд мэдлэгийн граф ашиглах нь
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
Техникийн шинжлэх ухаан 307706 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй