Текст томруулах:    
Databased marketing

Зохиогч: Holtz, Herman.


Гаралтын мэдээ: New York Wiley 1992

Шифр: 65.050.2 H 75.
Номын сан:
Бизнесийн Сургууль (1).



Бэлэн (1).
Товч агуулга:
Utilizing nontechnical language, the author thoroughly explains how to use database technology as a direct marketing weapon to help you get to know who your customers are--what they want; why they buy what you sell--in order to keep your clients long-term plus successfully increase your customer base. Provides a model of the typical consumer to use in soliciting new customers and includes examples from Burger King, Seagram's, Miller Brewing, Warner-Lambert--companies that are thriving by applying this latest marketing strategy.

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Databased marketing
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Бизнесийн Сургууль
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 771422 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй