Текст томруулах:    
Living Brands: Collaboration + Innovation = Customer Fascination

Зохиогч: Nadeau, Raymond.


Гаралтын мэдээ: New York McGraw-Hill 2007

Шифр: 65.290-2 N 13.
Номын сан:
Бизнесийн Сургууль (7).



Бэлэн (7).
Товч агуулга:
If you want to build and strengthen your brand in the twenty-first century, you need more than clever grassroots promotions and hip guerrilla marketing. You need Living Brands, Raymond Nadeau's dynamic, groundbreaking approach to branding that shows you, in six simple steps, how to become an integral part of your consumers' lives. Living Brands is based on a passion for understanding consumers' lives and their existing needs. It uses the latest strategies of consumer collaboration to create a more culturally evolved, emotionally engaged, holistic connection to consumers. As one of the marketing industry's global pioneers, Raymond Nadeau has seen how the marketing world has changed. He provides examples of what works and what doesn't in today's consumer-savvy market. Packed with interviews from today's finest creative and cultural minds, he reveals six secrets to creating brands that truly fascinate and fulfill consumers' needs. You'll learn about

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Living Brands
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Бизнесийн Сургууль
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 772387 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 772388 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 772389 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 772390 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 772391 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 772392 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 772393 Бэлэн