Текст томруулах:    
Зар сурталчилгааны дискурс дэх монгол зүйрлэсэн хэллэгийн утга зүйн судалгаа: Магистрын судалгааны бүтээл: E02320201

Зохиогч: Түвшинзаяа Цогтын.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. ШУС. ХУС Монгол хэл, хэл шинжлэлийн тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2024

Шифр: 81.2М-3 Т 733.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Зар сурталчилгааны дискурс дэх монгол зүйрлэсэн хэллэгийн утга зүйн судалгаа
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
Хэл бичгийн шинжлэх ухаан, хэл шинжлэл 307591 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй