Текст томруулах:    
Хэрэглэгчийн худалдан авах шийдвэрт богино хэмжээний видео (reels) маркетинг нөлөөлөх нь: Монголын Z үеийн хэрэглэгчдийн жишээн дээр: Магистрын судалгааны бүтээл: E04140101

Зохиогч: Бибиш Ууганбаярын.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2024

Шифр: 65.290-2 Б 461.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Хэрэглэгчийн худалдан авах шийдвэрт богино хэмжээний видео (reels) маркетинг нөлөөлөх нь
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 307568 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй