Нөлөөлөгчийн маркетингийн хэрэглэгчийн худалдан авах эрмэлзэлд үзүүлэх нөлөөллийн судалгаа: Бакалаврын судалгааны ажил D041401

Зохиогч: Алимаа Төрбатын.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2024

Шифр: 65.290-2 А 466.
Номын сан:
Цахим номын сан (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Нөлөөлөгчийн маркетингийн хэрэглэгчийн худалдан авах эрмэлзэлд үзүүлэх нөлөөллийн судалгаа
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Цахим номын сан
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 351765 Бэлэн