Хэрэглэгчийн худалдан авах шийдвэрт брэнд эквитигийн хүчин зүйлсийн нөлөөлөл: Даатгалын салбарын жишээн дээр D041401

Зохиогч: Анударь Азжаргалын.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2024

Шифр: 65.42 А 655.
Номын сан:
Цахим номын сан (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Хэрэглэгчийн худалдан авах шийдвэрт брэнд эквитигийн хүчин зүйлсийн нөлөөлөл
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Цахим номын сан
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 351768 Бэлэн