Үйлчилгээний байгууллагад чанарын удирдлагын тогтолцооны стандартыг нэвтрүүлэх арга зам: "Жаст Ойл" ХХК-д ISO 9001:2001 E340900

Зохиогч: Эрдэнэбаяр Ц.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС-ХҮС Менежментийн тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2013
Бусад гарчиг: Methods of introducing quality management system for service entities: Introducing ISO 9001:2001 to "Just Oil" LLC.
Шифр: 65.442ц Э 739.
Номын сан:
Цахим номын сан (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Үйлчилгээний байгууллагад чанарын удирдлагын тогтолцооны стандартыг нэвтрүүлэх арга зам
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Цахим номын сан
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 317639 Бэлэн