Текст томруулах:    
Санамсаргүй худалдан авалтад 5-н мэдрэхүйн маркетингийн нөлөөлөл: Хедоник хүнсний бүтээгдэхүүний жишээн дээр: Бакалаврын судалгааны ажил D041401

Зохиогч: Энхзаяа Х.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2023

Шифр: 65.290-2 Э 660.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Санамсаргүй худалдан авалтад 5-н мэдрэхүйн маркетингийн нөлөөлөл
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
351590 Бэлэн