Маркетингийн удирдлага

Зохиогч: Отгонсүрэн Я.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС


Гаралтын мэдээ: УБ Мөнхийн Үсэг 2010

Шифр: 65.290-2я73 О-535.
Номын сан:
Цахим номын сан (1).



Бэлэн (1).
Товч агуулга:
Зохиогч нь энэхүү сурах бичгийг сүүлийн үеийн гадаадын болон өөрийн орны нэр хүндтэй хүмүүсийн бүтээлийг ашиглан бичсэн байна. Уг ном нь маркетингийн удирдлагын ойлголт, зах зээлийн боломжийн шинжилгээ, маркетингийн стратеги боловсруулах, маркетингийн шийдвэр гаргах, нийт маркетингийн хүчин чармайлтыг удирдах гэсэн таван үндсэн хэсэг, 22 бүлэгтэй, гадаадын болон өөрийн орны жишээтэй, нэр, томьёоны тайлбар зэргээс бүрдэнэ.

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Маркетингийн удирдлага
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Цахим номын сан
751030 Бэлэн