Байгууллага хоорондын харилцааны маркетинг: Судалгаа, төлөвлөлт, хэрэгжүүлэлт, хяналт

Зохиогч: Отгонсүрэн Я.

Дахин хэвлэлт: 3 дахь хэвл
Гаралтын мэдээ: УБ Адмон 2012

Шифр: 65.290-2 О-535.
Номын сан:
Цахим номын сан (1).



Бэлэн (1).
Товч агуулга:
Энэ сурах бичгийг уншиж судалснаар маркетингийн ерөнхий мэдлэгээ өргөжүүлэхийн зэрэгцээ байгууллагын нэгдмэл харилцааны олон чухал асуудлыг шийдэх гарцыг олж чадна. Уг номд зах зээлийн үндсэн бүрэлдэхүүн болох үйлдвэрлэгч, зуучлагч, засгийн газар ба ашгийн бус газрын маркетингийн онцлог, байгууллага-худалдан авагчийн зан төлөв, худалдан авах шийдвэр гаргах онцлог болон тэдгээрт нөлөөлөх хүчин зүйлийн хамаарал, байгууллагын зах зээлд шинэ бүтээгдэхүүн гаргах зүй тогтол, зах зээлийн хэсэгчлэл хийх, зорилтот хэрэглэгчийг сонгох ба бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг хоногшуулах стратеги, тактикийн асуудлуудыг гүнзгий судлан авч үзсэн ба бизнесийн харилцааны маркетингийн үйл ажиллагааны практик удирдамж, арга зүйн зөвлөмжийг боловсруулсан байна.

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Байгууллага хоорондын харилцааны маркетинг
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Цахим номын сан
751035 Бэлэн