Байгууллагын харилцааны маркетингийн удирдлага: Судалгаа, төлөвлөлт, хэрэгжүүлэлт, хяналт

Зохиогч: Отгонсүрэн Я.


Гаралтын мэдээ: УБ МУИС-ийн хэвлэх 2004

Шифр: 65.290-2 О-535.
Номын сан:
Цахим номын сан (1).



Бэлэн (1).
Товч агуулга:
Тус бүтээл нь зах зээлийн шинэ харилцаанд шилжин орсон Монгол орны эдийн засгийн амьдралыг маркетингийн шинжлэх ухааны онол, арга зүйн үүднээс шинжлэн, зах зээлийг худалдан авагчийн эрэлт хэрэгцээнд нийцүүлэн удирдаж шударга аргаар ашиг орлогоо нэмэгдүүлэх арга замыг боловсруулан бүтээл болсон байна. Уг номд байгууллагын харилцааг удирдах асуудлыг түүний үндсэн бүрэлдэхүүн хэсэг болсон үйлдвэрлэгчийн, зуучлагчийн, засгийн газрын улмаар ашгийн бус байгууллагын ялгаатайгаар иж бүрнээр авч үзэн судалгаа хийсэн байна.

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Байгууллагын харилцааны маркетингийн удирдлага
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Цахим номын сан
751033 Бэлэн