Маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах аргачлал: Оюутан, бизнес эрхлэгчдэд зориулав

Зохиогч: Сарантуяа Ц.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: Худалдаа үйлдвэрлэлийн дээд сургууль


Гаралтын мэдээ: УБ 2006

Шифр: 65.290-2 С 339.
Номын сан:
Бизнесийн Сургууль (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах аргачлал
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Бизнесийн Сургууль
8822428 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй