Зар сурталчилгаанд хэрэглэгчдийн анхаарал төвлөрөх байдлыг Eye-Tracking төхөөрөмж ашиглан судлах нь: Бизнесийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл: Е04140101

Зохиогч: Гэрэлтуяа Амарсанаагийн.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2023

Шифр: 65.290-2 Г 952.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Зар сурталчилгаанд хэрэглэгчдийн анхаарал төвлөрөх байдлыг Eye-Tracking төхөөрөмж ашиглан судлах нь
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
307404 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй