Тогтвортой хөгжилд чиглэсэн үйлийн боловсрол: Компаратив философийн судалгаа

Зохиогч: Ган-Өлзий Ч., Уянга Г.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: ШУА-Философийн хүрээлэн


Гаралтын мэдээ: УБ Соёмбо принтинг 2019

Шифр: 87.6 Г 210.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).
Товч агуулга:
Энэ ном байгальтай шүтэн барилдсан үйлээр хөгжиж ирсэн боловсрол, хүмүүжлийн сургаал, амьдрах ухааны монгол уламжлалыг орчин үеийн прагматик философи дахь үйлийн боловсрол (Pragmatic concept of education)-ын үзэл баримтлалтай харьцуулан судласнаар тогтвортой хөгжил ба боловсролын шүтэн барилдахуйн үндсэн зүй тогтлыг нээн харуулахад зориулагджээ. Үйлийн боловсрол (рragmatic education)-ын үндэсний уламжлал тогтвортой хөгжлийн зайлшгүй нөхцөл болох ерөнхий зүй тогтлыг “Оюун түлхүүр” шастирын сургаалуудын философийн утгыг хувь хүнд хандсан, хүмүүс ба нийгэмд чиглэсэн гэж ангилан компаратив аргаар задлан шинжилжээ.

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Тогтвортой хөгжилд чиглэсэн үйлийн боловсрол
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
1031598 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй