Компанийн маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах арга зүйн асуудлууд: Магистрын зэрэг горилох дипломын ажил

Зохиогч: Эрдэнэзаяа Ж.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2002

Шифр: 65.290-2 Э 739.
Номын сан:
Цахим номын сан (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Компанийн маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах арга зүйн асуудлууд
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Цахим номын сан
311035 Бэлэн