Экспортыг нэмэгдүүлэхэд маркетингийн онол, арга зүйг ашиглах нь: Магистрын ажил: Е310200

Зохиогч: Лхагвасүрэн Дамдинсүрэнгийн.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2004

Шифр: 65.428 Л 874.
Номын сан:
Цахим номын сан (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Экспортыг нэмэгдүүлэхэд маркетингийн онол, арга зүйг ашиглах нь
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Цахим номын сан
311621 Бэлэн