Орчны судалгаанд тулгуурлан пүүсийн маркетингийн стратегийг тодорхойлох асуудал: Улаанбаатар хивс ХК-ний жишээн дээр: Магистрын ажил

Зохиогч: Мөнхнасан Г.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2001

Шифр: 65.290-2 М 818.
Номын сан:
Цахим номын сан (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Орчны судалгаанд тулгуурлан пүүсийн маркетингийн стратегийг тодорхойлох асуудал
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Цахим номын сан
31853 Бэлэн