Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжид үйлчилгээний чанар нөлөөлөх нь: CU сүлжээ дэлгүүрийн жишээн дээр: Бакалаврын судалгааны ажил: D041401

Зохиогч: Болортуяа Ч.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2023

Шифр: 65.290-2 Б 559.
Номын сан:
Цахим номын сан (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжид үйлчилгээний чанар нөлөөлөх нь
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Цахим номын сан
351415 Бэлэн