Процедурын дагуу видео тоглоомын орчныг үүсгэх, Dungeon-Crawler төрлийн тоглоомын орчны жишээ: Бакалаврын судалгааны бүтээл: D061302

Зохиогч: Мөнх-Очир Соёл-Эрдэнийн.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. ХШУИС Мэдээлэл, компьютерийн ухааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2023
Бусад гарчиг: Procedurally Generating Video Game Environment; Example of Dungeon-Crawler type of game environment.
Шифр: 77.056с.я92 М 816.
Номын сан:
Цахим номын сан (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Процедурын дагуу видео тоглоомын орчныг үүсгэх, Dungeon-Crawler төрлийн тоглоомын орчны жишээ
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Цахим номын сан
351114 Бэлэн