Монголын хивс, хивсэн бүтээгдэхүүний зах зээлийг олон улсын маркетингийн онол арга зүйгээр судлах, хэрэгжүүлэх боломж: Магистрын дипломын ажил

Зохиогч: Даваасүрэн Б.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 1996

Шифр: 65.9(1)421 Д 121.
Номын сан:
Цахим номын сан (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Монголын хивс, хивсэн бүтээгдэхүүний зах зээлийг олон улсын маркетингийн онол арга зүйгээр судлах, хэрэгжүүлэх боломж
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Цахим номын сан
Эдийн засг 3132 Бэлэн