Маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах арга зүйн зарим асуудал: Хэвлэл мэдээллийн байгууллагын жишээ нь дээр: Бизнесийн удирдлагын магистрын зэрэг горилох дипломын ажил

Зохиогч: Батзориг Б.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2007

Шифр: 65.290-2 Б 335.
Номын сан:
Цахим номын сан (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах арга зүйн зарим асуудал
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Цахим номын сан
312554 Бэлэн