Аялал жуулчлалын хөгжил: Маркетингийн удирдлагыг боловсронгуй болгох нь: Бизнесийн удирдлагын ухаанаар докторын зэрэг горилсон нэг сэдэвт бүтээл: F340500

Зохиогч: Сарантуяа Цэдэвийн.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2009

Шифр: 65.433 С 339.
Номын сан:
Цахим номын сан (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Аялал жуулчлалын хөгжил: Маркетингийн удирдлагыг боловсронгуй болгох нь
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Цахим номын сан
41359 Бэлэн