Шинэ бүтээгдэхүүний маркетингийн удирдлагын зарим асуудлууд /Ноолууран бүтээгдэхүүний жишээн дээр/: Магистрын ажил: Е340500

Зохиогч: Одончимэг Ж.


Гаралтын мэдээ: УБ 2010

Шифр: 65.290-2+65.49 О-19.
Номын сан:
Цахим номын сан (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Шинэ бүтээгдэхүүний маркетингийн удирдлагын зарим асуудлууд /Ноолууран бүтээгдэхүүний жишээн дээр/
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Цахим номын сан
313313 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй