Хэрэглэгчийн үнэнч байдалд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгаа: Арилжааны банкны жишээн дээр F04130101

Зохиогч: Лхагважаргал М.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2022

Шифр: 65.290(1)-2 Л 874.
Номын сан:
Цахим номын сан (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Хэрэглэгчийн үнэнч байдалд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгаа
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Цахим номын сан
35613 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй