Текст томруулах:    
Синдикат судалгаанд тулгуурлан зар сурталчилгааны мэдээллийн хэрэгслийг оновчтой сонгох арга зүй: Бизнесийн удирдлагын ухааны докторын (Ph.D) зэрэг горилсон нэг сэдэвт бүтээл: F04130101

Зохиогч: Амгаланбаатар Дагдандоржийн.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2022

Шифр: 65.290-2 А 528.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Синдикат судалгаанд тулгуурлан зар сурталчилгааны мэдээллийн хэрэгслийг оновчтой сонгох арга зүй
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 40783 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй