Текст томруулах:    
Хэрэглэгчийн танин мэдэхүйн болон бодит туршлага брэндийн хоногшилтод нөлөөлөх нь: Маркетингийн ухааны магистрын эзэрг горилсон бүтээл: E04140101

Зохиогч: Удвал Амаржаргалын.
Эрхлэн гаргасан байгууллага: МУИС. БС Маркетинг худалдааны тэнхим


Гаралтын мэдээ: УБ 2021

Шифр: 65.290-2 У 227.
Номын сан:
Эрдэм шинжилгээний фонд (1).



Бэлэн (1).

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Хэрэглэгчийн танин мэдэхүйн болон бодит туршлага брэндийн хоногшилтод нөлөөлөх нь
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Эрдэм шинжилгээний фонд
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 306688 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй