Эрдэм шинжилгээний сэтгүүл Боловсрол судлал: №22(531)

Зохиогч:
Эрхлэн гаргасан байгууллага: "Боловсрол судлал" эрдэм шинжилгээний сэтгүүлийн редакцийн зөвлөл


Гаралтын мэдээ: УБ 2019

Шифр: 72+74.202 Э 739.
Номын сан:
Лавлагааны фонд (1),
Хүмүүнлэгийн ухааны унш.танхим (3),
Эрдэм шинжилгээний фонд (3).



Бэлэн (7).
Товч агуулга:
Тус бүтээлд ЕБС-ийн үнэлгээний бодлогын түүхчилсэн судалгаа, Рашын загвар, хичээлийн төлөвлөлтийг обьектив үнэлэх боломж, МУИС-ийн оюутны сэтгэл ханамжийн судалгаанд хийсэн шинжилгээ зэрэг материалууд багтжээ. ЕБС-ийн суралцагчдын мэдлэг чадварын үнэлгээний талаарх зарим бодлогын түүхчилсэн судалгааг хийхдээ 1911 оноос хойш батлагдан гарсан боловсролын тухай хууль, тогтоомж, дүрэм, эрх зүйн болон бодлогын баримт бичгүүд, 1936-2018 оны хооронд ЕБС-ийн сургалтад мөрдөж байсан болон одоо мөрдөж буй нийт 7 үнэлгээний журмыг дэлгэрэнгүй судлан тусгасан байна.

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Эрдэм шинжилгээний сэтгүүл
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Лавлагааны фонд
70852 Бэлэн
Хүмүүнлэгийн ухааны унш.танхим
5074123 Бэлэн
Хүмүүнлэгийн ухааны унш.танхим
5074124 Бэлэн
Хүмүүнлэгийн ухааны унш.танхим
5074125 Бэлэн
Эрдэм шинжилгээний фонд
2023750 Бэлэн
Эрдэм шинжилгээний фонд
2023752 Бэлэн
Эрдэм шинжилгээний фонд
2023751 Бэлэн