60 минутын брэнд стратегич: Маркетингийн мэргэжилтнүүдэд зориулсан брэндийн тухай гарын авлага

Зохиогч: Мүүти Идрис.


Гаралтын мэдээ: УБ Нэпко 2019

Шифр: 65.290-2 М 926.
Номын сан:
Бизнесийн Сургууль (2),
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим (5),
Эрдэм шинжилгээний фонд (3).



Бэлэн (10).
Товч агуулга:
Зохиогч Идрис Мүүти нь дизайнер, маркетер, зохиолч, гэрэл зурагчин, илтгэгч, хэвлэн нийтлэгч, бизнесийн стратегич, профессор, менежментийн зөвлөх хүн аж. Түүний зорилго бол дизайн сэтгэлгээний зарчмыг процессинг, брэндинг, маркетингаас эхлээд бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлт, туршилтын загвар хүртэлх бизнесийн бүхий л чиглэлд нэвтрүүлэх юм. "60 минутын брэнд стратегич" хэмээх энэ номонд компаний удирдлагууд, борлуулалт маркетингийн менежрүүд, бизнесмэнүүдийн хувьд брэндтэй холбоотой бүхий л асуудлыг тусгажээ.

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: 60 минутын брэнд стратегич
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Бизнесийн Сургууль
8911110 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
8911111 Бэлэн
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5072965 Бэлэн
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5072966 Бэлэн
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5072967 Бэлэн
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5072968 Бэлэн
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5072969 Бэлэн
Эрдэм шинжилгээний фонд
2023138 Бэлэн
Эрдэм шинжилгээний фонд
2023139 Бэлэн
Эрдэм шинжилгээний фонд
2023140 Бэлэн