Маркетингийн судалгаа

Зохиогч: Бурмаа Л.


Гаралтын мэдээ: УБ "Алмазпресс" хэвлэлийн үйлдвэр 2017

Шифр: 65.290-2 Б 75.
Номын сан:
Бизнесийн Сургууль (12),
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим (3),
Эрдэм шинжилгээний фонд (2).



Бэлэн (17).
Товч агуулга:
Энэхүү сурах бичгийг гадаадын болон өөрийн орны нэр хүндтэй багш, судлаачдын сүүлийн сүүлийн үеийн бүтээлүүдийг ашиглан бичсэн. Уг сурах бичиг нь 17 бүлэгтэй бөгөөд маркетингийн судалгааны үйл явц, судалгааны арга, арга зүй статистикийн аргачлалуудыг тодорхой жишээнүүдээр тайлбарлаж үзүүлсэн болно. Шинэ зуунд зах зээлийн өрсөлдөөн улам ширүүсч технологи хурдацтай хөгжин, дижитал хэрэглээ өсөн нэмэгдэхийн хирээр хэрэглэгчдийн хандлага, зан төлөв, эрэлт хэрэгцээ амьдралын хэв маяг, өөрчлөгдөж байгаа өнөө үед хэрэглэгчээ байнга судалж байх хэрэгцээ шаардлага улам бүр өсч байна.Үүнтэй уялдуулан Маркетингийн судалгаа номоо та бүхэндээ хүргэж байна.

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Маркетингийн судалгаа
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Бизнесийн Сургууль
8841619 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
8841491 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
8841620 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
8841492 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
8841493 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
8841494 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
8841495 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
899508 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
899509 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
899510 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
899511 Бэлэн
Бизнесийн Сургууль
899512 Бэлэн
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5053461 Бэлэн
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5053462 Бэлэн
Нийгмийн ухааны уншлагын танхим
5053463 Бэлэн
Эрдэм шинжилгээний фонд
2018576 Бэлэн
Эрдэм шинжилгээний фонд
2018577 Бэлэн