Зар сурталчилгааны сэтгэл судлал

Зохиогч: Батсайхан Б., Дэлгэржав М.


Гаралтын мэдээ: УБ Соёмбо принтинг 2016

Шифр: 88.3 Б 34.
Номын сан:
Цахим номын сан (1).



Бэлэн (1).
Товч агуулга:
Хэрэглэгчийн шаардлага, хэрэгцээ, хүлээлтийг судалж, бараа, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар мэдээллийг сэтгэл зүйн үндэстэй боловсруулдаг хэрэглээний сэтгэл судлалын салбарыг зар сурталчилгааны сэтгэл судлал хэмээнэ. Орчин үед зар сурталчилгаа хүнийухамсар сэтгэцэд нөлөөлөх хүчтэй хэрэглээ болоод байна. Иймээс сэтгэл судлал, зар сурталчилгаа хоёр салшгүй ойлголт болно. Зар сурталчилгааны сэтгэл судлал нь сурталчилж буй бараа, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг ззэмших, худалдаж авахад хэрэглэгчийг өдөөх зорилготой мэдээллийг боловсруулах бөгөөд зар сурталчилгааны сэтгэл зүйн үндэс нь сэтгэл зүйн үзэгдэл, зүй тогтолд тулгуурлан хэрэглэгчийг удирдах, түүнд нөлөөлөх үйл явц юм.

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Зар сурталчилгааны сэтгэл судлал
Номын сангийн нэр Дансны дугаар Төлөв Буцаах огноо
Цахим номын сан
7513 Бэлэн