Текст томруулах:    
Consumer behavior and marketing strategy

Зохиогч: Peter, J.Paul, Olson, C.Jerry.

Дахин хэвлэлт: 9th ed.
Гаралтын мэдээ: New York McGraw-Hill Irwin 2010

Шифр: 65.422 P 50.
Номын сан:
Бизнесийн Сургууль (1).



Бэлэн (1).
Товч агуулга:
This book takes a strategic look at consumer behavior in order to guide successful marketing activities. The Wheel of Consumer Analysis is the organizing factor in the book. The four major parts of the wheel are consumer affect and cognition, consumer behavior, consumer environment, and marketing strategy. Each of these components is the topic of one of the four major sections in the book.

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Consumer behavior and marketing strategy
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Бизнесийн Сургууль
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 876252 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй