Текст томруулах:    
Silentselling: Best practices and effective strategies in visual merchandising

Зохиогч: Bell J., Ternus K.

Дахин хэвлэлт: 4th ed
Гаралтын мэдээ: New York Fairchild Books 2015

Шифр: 65.422 B 41.
Номын сан:
Бизнесийн Сургууль (1).



Бэлэн (1).
Товч агуулга:
Capturing the direction and evolution of today's retail industry, Silent Selling: Best Practices and Effective Strategies in Visual Merchandising, 4th Edition, is a multi-disciplinary blend of practical activities and creative problem-solving that takes readers beyond the basics of visual merchandising. Readers gain an understanding of experts' recent discoveries and learn valuable techniques while being encouraged to think outside the box using Bell's "Look-Compare-Innovate" model. With these informational tools, students can learn to create and deliver professional presentations that will facilitate their move from the classroom to the workplace.

Номын байршил
МУИС-ийн номын сан catalog › Details for: Silentselling: Best practices and effective strategies in visual merchandising
Номын сангийн нэр Ангилал Дансны дугаар Төлөв Санамжууд Буцаах огноо
Бизнесийн Сургууль
Эдийн засгийн шинжлэх ухаан 876245 Бэлэн Ганц хувь тул гэрээр олгох боломжгүй