Товч агуулга:Гарын авлага нь дөрвөн хэсэгтэй. Эхний хэсэгт хүний эрх, хүний эрхийн боловсрол болон энэ чиглэлээр хүний эрхийн үндэсний байгууллагуудын чиг үүрэг, эрх хэмжээг танилцуулна. Хоёр дахь хэсэгт хүний эрхийн боловсролын онол, арга зүйн үндэс, түүний философи, зарчмыг харуулж, гурав дахь хэсэгт сургалтын үйл ажиллагааг төлөвлөх, загвар боловсруулах үйл явц ба арга зүй, түүнийг хэрэгжүүлэх, үр дүнг нь үнэлэх, хэмжих тухай асуудалд анхаарсан болно. Сүүлийн хэсэгт хүний эрхийн боловсролын үйл ажиллагаанд хэрэглэж болох олон тооны арга, аргачлалуудыг нэгтгэн авч үзжээ. Гарын авлагын бүлэг бүрийн төгсгөлд тухайн бүлгийн гол дүгнэлтүүд, ашигласан эх сурвалжийг оруулжээ.